Artikel: Een PMO praktijkverhaal

In het IPMA Projectie Magazine 01-2012 heb ik een korte impressie gegeven van mijn reis die ik aflegde bij het inrichten en verbeteren van projectmanagement in veelal Oost-Europese landen die onder mijn PMO-verantwoordelijkheid vielen. Een reis met wonderlijke vergezichten, praktische belemmeringen en fraaie routes.

IPMA Projectie 01-2012 Een PMO praktijkverhaal

Voor het complete verhaal verwijs ik graag naar mijn boek Een praktisch PMO, de route naar succesvol projectmanagement

One response to “Artikel: Een PMO praktijkverhaal

  1. Pingback: Boekrecensie: Project Management Office als pop-up shop « Henny Portman’s Blog

Leave a Reply

